Rabu, 25 Mac 2015

Apa itu LEAFIT?

LEAFIT merupakan sejenis aplikasi network sosial (Social Network Application) yang serupa dengan INSTAGRAM tetapi mempunyai kelebihan-kelebihan tersendiri yang menjadikan aplikasi ini sangat luar biasa dan mungkin akan digunakan oleh jutaan pengguna di seluruh dunia. Aplikasi Leafit bakal muncul di telefon-telefon pintar pada bulan Mac 2015.

Kelebihan LEAFIT:

- Leafit berkerjasama dengan beribu-ribu jenama dan syarikat terkenal di seluruh dunia yang ingin memasarkan produk mereka di dalam aplikasi Leafit. - Setiap pengguna Leafit berpeluang menjana pendapatan sehingga berjuta-juta dollar hanya dengan menjual produk orang lain yang sudah dihubungkan dengan sistem affiliate Leafit. -Menjual produk orang lain di Leafit adalah semudah tiga langlah iaitu “Ambil gambar, tag jenama dan kongsi gambar ke Leafit atau ke Facebook atau ke Twitter”. -Apabila sesuatu produk yang dikongsi itu terjual, syarikat pengeluar/penjual produk tersebut akan membayar komisen kepada pengguna Leafit dan pemilik Leafit iaitu iGrow Network.

- Leafit direka khas agar gambar-gambar yang dikongsi di dalamnya menjadi viral. Leafit juga mempunya penampilan yang menarik dan mempunyai banyak ciri yang lebih hebat daripada Facebook dan Instagram.

- Berdasarkan kelebihan-kelebihan yang terdapat pada Leafit, dijangkakan bahawa akan terdapat berjuta-juta pengguna laman sosial akan mula menggunakannya apabila ia dilancarkan nanti.

- Senarai syarikat dan jenama yang akan berhubung dengan sistem affiliate Leafit akan sentiasa bertambah dari semasa ke semasa. Hal ini akan membuka lebih banyak peluang kepada orang ramai untuk menjana pendapatan melalui aplikasi laman sosial dengan hanya melakukan apa yang mereka suka lakukan dan sedang lakukan iaitu berkongsi gambar.

Terima kasih di atas minat anda terhadap peluang yang ingin saya kongsikan.

Nama Syarikat: iGrow Network (USA) (http://igrownet.com/Registered)

Nama Produk: LEAFIT (aplikasi Network Sosial)

Tiada ulasan:

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...