Khamis, 22 Oktober 2015

=jalan terkangkang=

Dua orang pelajar Kolej Perubatan bersiar -siar kat bandar.Mereka terserempak dengan orang tua jalan terkangkang -kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua itu tentu menghidap Sindrom Petry,"

Pelajar B kata "Tak lah,dia menghidap sindrom Zovitzki,"

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni .Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu ?"Mereka bersetuju.

Pelajar A :Kami tengok pak cik jalan terkangkang,boleh kami tahu pakcik menghidap penyakit apa?

Orang tua : Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A : Saya fikir pak cik menghidap sindrom petry.

Pelajar B : Saya pulak fikir pak cik menghidap sindrom Zovitzki.

Orang tua : Dua -dua pun bukan....

Pelajar A+B : Habis tuuu??

Orang tua : Emmm,sebenarnya aku nak kentut tadi...tapi terberak pulak dalam seluar ...sebab tu aku jalan terkangkang.
Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...