Sabtu, 30 Januari 2016

Kalau dia cakap SEMUA... SEMUA la !!

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung . Sepanjang perjalanan , mereka melalui kebun getah yang sangat luas . Tiba-tiba pemandu bas terlihat seorang lelaki di tepi jalan melambai-lambai , menahan bas itu . Bas tersebut pun berhenti . Lelaki tersebut memberitahu yang dia ingin menumpang bas untuk ke pekan . Pemandu bas pun kata ok . Tiba-tiba muncul enam orang perompak dari celah semak samun . Mereka terus meluru ke dalam bas dan mengacukan senjata tajam ke leher pemandu bas .

Ketua perompak pun bersuara :
Diam..!!! Jangan bising. Aku nak korang semua keluarkan semua barang kemas yang ada . Cepat !!!

Salah seorang pekerja kilang itu pun membalas :
"..Ta...ta..tapi...kami tak bawa barang kemas ke tempat kerja pun. duit pun sikit jer!....(terketar-ketar)

Perompak itu terdiam dan berfikir seketika :
"Ha...begini la! Oleh kerana korang tak bawa barang kemas dan duit. Sebagai gantinya , kami rogol korang semua! hahahaha!!

Semua pekerja wanita itu terkejut dan menangis ketakutan. Seorang pekerja yang masih remaja merayu kepada ketua perompak itu dan berkata :

"Alaaaa...takkan makcik yang kat belakang tu pun nak dirogol juga . Tak kesian ke ?.."

Tiba-tiba makcik itu berdiri :
"Weh... Ko ni... Tak faham ke ? Kalau dia cakap SEMUA... SEMUA la !!

Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...