Selasa, 26 Januari 2016

SIAPA YANG MELUDAH AKU TADI??

Pada suatu hari, seorang janda beranak dua pergi menaiki bas menuju ke bandar. Dalam perjalanan, beliau terasa ingin kencing lalu dalam keterpaksaan dengan beraninya beliau mengarahkan pemandu bas untuk berhenti..

“Bang.. Leh berhenti skrg X, rasa nak terkencing neh…!”

Degan selamba pemandu bas pun berkata,

“Mna boleh berhenti, sekarang ni kat selekoh tajam. Tunggu kejap.”

Wanita itu pun pergi ke tempat duduknya semula dgn hampanya, selang bebrapa minit…
“Bang! Bang! Tolong berhenti bang, betul2 nak kencing ni!!”

“Ala sabarlah, kat stesen minyak nanti kita berhenti.”

Beberapa minit kemudian, rasa nek nangis wanita tersebut bila bas hanya lalu jer stesen minyak. Oleh kerana dah tak tahan lagi, seluruh badan dah mengigil, akhirnya wanita tersebut megambil keputusan cukup berani buat aksi stunt untuk kencing melalui tingkap bas!!

Dan pada waktu yang sama, seorang penunggang motosikal terkena tempias air kencing nya itu. Muka mamat tu jadi merah berapi, sangatlah marah masa tu lalu beliau menahan bas itu untuk berhenti. Dengan nada marahnya lalu berkata,

“HOI!! SIAPA YANG MELUDAH AKU TADI?? ORANG TU BERKUMIS & BERJAMBANG!!!!”
Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...