Rabu, 23 Mac 2016

Cocok Bontot

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 
1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan "Sape orang
yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. 


Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah
dengan jarum, Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.


Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?"
Budak tu cocok lagi ngan jarum, Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. 


Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami
setiap kali sebelum tidur?"


Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!"Ustazah tu terus pengsan...
Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...