Selasa, 24 Mei 2016

PENJAHAT DIPENJARA SEUMUR HIDUP?





SEPASANG pengantin baru sedang bersiap-siap untuk menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang malam pertama. Bolah abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?"

"Ohh, itu senang sangat! Kita ni anggap jak macam penjara. Yang ayang 'punya' tu selnya dan yang abang 'punya' adalah penjahatnya. Kat penjara, penjahat kan kah harus dimasukkan ke dalam sel," Terang pengantin Ielaki sambil tersengih-sengih.
Lalu mereka pun mulai bercumbu-cumbu mengharungi lautan asmara. Ketika semuanya sudah selesai, si pengantin Ielaki terbaring kepenatan lalu cuba untuk memejamkan mata.

Tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, 'penjahatnya' terlepas."

Mendengarkan itu, pengantin Ielaki pun mulai memasukkan 'penjahatnya' sekali Iagi kerana si pengantin perampuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia mengatakan bahawa penjahatnya Iepas atau melarikan diri keluar dari 'selnya'.

Setelah banyak kali macam itu, si pengantin Ielaki dengan nafas termengah-mengah berkata,"Yang,'penjahat' yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!"
Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...