Selasa, 6 Disember 2016

Tips Goda Ghairah Suami Dengan Payudara

Memang tidak dinafikan lagi,payudara wanita sememangnya mempunyai kuasa 'meletupkan' ghairah berahi lelaki.
Para isteri seharusnya menyedari hal ini dan menggunakan kelebihan yang ada untuk menggoda suami demi kehidupan seks yang menyenangkan dan menikmatkan.

Lebih dari sekadar hanya membiarkan suami 'bermain-main' dengannya, ternyata masih ada banyak lagi cara yang boleh anda lakukan dengan payudara anda untuk menggoda ghairah suami hingga dia lebih kobar-kobar untuk berasmara.

Jadi,gunakanlah kuasa payudara anda sebaik-baiknya demi kenikmatan seks suami dan diri anda juga.Ikuti cara-cara berikut ini.


1.Melompat di atas katil
Ketika suami berada dikatil,cubalah buat surprise dengan naik keatas katil dan melompat-lompat kecil ala-ala gila-gila remaja.Tentu suami anda akan kaget dan terpana ketika melihat payudara anda bergoyang-goyang naik turun.

2.Menekan payudara pada belakang suami
Cara yang satu ini juga bagus jika anda inginkan suami berhenti seketika dari kerja yang dilakukannya.Misalnya waktu suami sedang asyik mengadap komputer,menulis entri blognya,anda boleh menggodanya dengan mendekatkan tubuh anda dan perlahan-lahan menekankan payudara anda pada belakang badannya.Dijamin,dia akan terus meninggalkan entri blognya tak tersiap dan mengendong anda ke atas katil.

3.'Make-up' dan 'mendandan' payudara
Semua bahagian tubuh wanita seolah-olah memang nampak lebih seksi jika dibalut bahan satin, renda,bulu,dan lain-lain atau disapu dengan cream pelembap atau minyak pelembap.Ketika anda mengenakan losyen pada tubuh,kenapa tidak sapukan pada payudara anda didepan mata suami. Cubalah,pasti matanya tak berkedip menatapinya dan berdebar-debar jantungnya.Silap-silap,football yang ditonton dikaca tv pun dibiarkannya saja.

4.'Menyajikan' payudara di depan wajah suami
Merayaplah ke atas pangkuan suami anda dan sandarkan payudara anda tepat di depan wajahnya.Gerak sensual ini pasti akan sangat mengganggunya. Cara ini boleh membuatkan momen 'buka baju' lebih terasa lebih mendebarkan,lebih baik,lebih perlahan,dan lebih mengghairahkan tentunya.

5.Senam payudara
Putarkan muzik yang agak rancak dan goyangkan payudara anda.Sungguh! tidak ada pemandangan yang lebih indah untuk lelaki selain dari payudara yang bergoyang ke sana ke mari.

6.Memo/hadiah kejutan
Sembunyikan sesuatu yang suami anda suka dalam bra, mungkin memo seksi dengan keinginan seksi di dalamnya,atau hadiah kecil yang dia inginkan.Biarkan suami mengambilnya dari dalam bra anda.Dia pasti suka dan teruja..Silap-silap yang diambil bukan memo/hadiah,tapi 'buah ranum' kepunyaan anda.

7.Kecil jadi besar
Pakailah baju putih anda yang kecil/body fit.Tarik sedikit di bahagian leher membentuk V-shape di atas dada, agar payudara anda menyembul keluar dan tampak lebih besar dari yang biasa dia lihat.Jangan hairan jika suami anda tiba-tiba haus nak 'minum' dan menelan liur sendiri.

8.'Menyembunyikan' payudara dalam baju basah
Untuk membuat suami terpana dengan payudara anda, tidak semestinya selalu dilakukan dalam keadaan ia 'berbogel'.Anda boleh tetap mengenakan baju (disarankan warna putih atau yang cerah) tanpa memakai bra tentunya.Basahi baju, dan Oh yes!!, suami pasti terus menerkam anda.

Ya Ladies,
payudara anda memang luarbiasa dan mampu membuat suami cepat berghairah.
Gunakanlah kelebihan anda yang ada.
Kurang yakin?
Saya sarankan anda baca artikel ini:
Kuasa Payudara Wanita

Ok Ladies,
Godalah suami anda.
Selamat mencuba.

P/S: Hanya Untuk Yang Sudah Berumahtangga Seperti Joe Sahaja, Belum Kahwin DiLarang Sama Sekali


Catat Ulasan

MEDAL OF HONOR TO ALL MY FOLLOWERS. PLACE IT TO YOUR BLOG.TQ FOR YOUR SUPPORT.

WSB

PENAFIAN / DENIAL

B'jue Corner tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini.

B'jue Corner irresponsible on any loss or damage undergone because use content in this blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...